Sayfalar

2 Ocak 2012 Pazartesi

Sefil Renkler !



Bu Blog istediğin herşeyi yazma çalıp çırpma hakkını verir sana, saygıdan şaşmadıkça.! Hoşgeldin o zaman. Bulabileceğin herşey burada olsun istiyorum maksat seni memnun etmek ..Ben senin için binlerce konu başlığı açarken sende bıkmadan usanmadan takip edeceksin sabırlı olacaksın..Bana 'sefilrenkler@hotmail.com' adresinden istediğin nazı yapabilirsin ''aaa hayırrr neden en sevdiğim kurbağa bacaklı çorbanın tarifi yok burdaaaa'' diyebilirsin.Bende tatlı tatlı senin için bütün internet sitelerini karış karış gezer istediğin çorbanın tarifini bulurum.şimdilik sana ''şu kadar yorum yaparsan falan markadan falan harika çanta hediye gelceekkk''diyemiyorum amaaa demek istiyorum.sana şımarabilmeyi vadediyorum! Şimdilik tek bir sefil rengim, seninle rengarenk olacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder